میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دلتنگ کودکی

چهارشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۶، ۰۱:۳۶ ق.ظ

کودکی شبیه نسیم لطیفی است که یک روز، صبح زود، آمد و از بین گیسوان کوتاهم گذشت.
 دنبالم و دوید و من از آغوش لطیفش گریختم. دوست داشتم آنقدر سریع بدوم تا کودکی خسته شود، به هن و هن کردن، بیوفتد و دیگر پی من را نگیرد. دوست داشتم بزرگ بشوم، موهایم بلند بشود، کفش هایم پاشنه دار بشوند و صدایم ظریف!
کودکی رفت...
نوجوانی رفت...
و حالا من دختری هستم با موهایی بلند، کفش هایی پاشنه دار و صدایی ظریف
 دختری ، که جوانی مثل تند بادی به صورتم می خورد و من بی اختیار خودم را به مشت های سنگین جوانی، سپرده ام، مشت هایی که نامش" بزرگی " است و طعمش " غمگین "
 حالا من دختر جوانی شده ام؛ که دلش زیاد برای نسیم کودکی تنگ می شود...

#الهام_حبشی
 insta: elham_habashi17

۹۶/۰۱/۰۲ موافقین ۱ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱)

تا دو سه سال پیش خیلی دلم میخواست بزرگ بشم ... ولی الان دوست ندارم دیگ بزرگ بشم دوست دارم زمان یا برگرده عقب یا متوقف بشه   ...

ولی هنوزم به اینده امیدوارم .

پست زیبایی بود 
پاسخ:
منم امیدوارم . انشالله همه چیز درست بشه :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">