میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

دادن پاسخ غلط نمره منفی دارد

يكشنبه, ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۲:۱۹ ق.ظ

از روزی که به خاطر دارم بر خلاف دیگر دوستانم از شنیدن اسم کنکور وحشت زده که نمی‌شدم هیچ! گزیدگی کک هم پیدا نمی‌کردم. روزهایی که بقیه میلیونی پول کلاس کنکور می‌دادند و جزواتی که از نظر صاحبان‌شان گوهرهای نایابی بودند را خریداری می‌کردند و تا استخوان لگن‌شان با سطح نیمکت چوبی یکی نمی‌شد از سر کلاس بلند نمی‌شدند، من در حال تلف کردن زمان با ارزش خودم بودم که البته طبق محاسبات و شواهد، من بیشتر سود کردم تا آن‌ها. چون همه‌شان یا پرورش آمیب قبول شدند و یا پشت کنکوری ماندند اما من مهندسی شدم برای خودم (البته شما که غریبه نیستید، از نوع هیچ کاره‌اش) خلاصه هیچ وقت نفهمیدم چرخه پایان‌ناپذیر کنکور ترسش کجاست؟! آن هم در این ایام که صندلی‌ها بیشتر از من و شماست و هر لحظه ممکن است کنکور نداده یک نفر توی خیابان یقه‌ات را بگیرد و ببرد سرکلاس دانشگاه.

القصه این‌ها را گفتم تا برسم به دیروز، روز کنکور کارشناسی ارشد...


۹۵/۰۲/۱۹ موافقین ۴ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۲)

سلام و درود مجدد

ببینید ما یه نشریه تخصصی حقوق داریم به نام عدلیه
گاهنامه بیداری نشریه فرهنگی سیاسیه 

قطعا یه نسخه برای شما نگه می داریم هروقت تشریف اوردین اصفهان تقدیم کنیم:)
چون فکر نکنم حالا حالاها امام رضا ما رو بطلبه :)

البته می شه هم پست کرد:)

حالا همین ستایش رو بزنم؟
مطلب فرهنگی دیگه ای ننوشتین که به نظرتون بهتر و تاثیرگذارتر بوده باشه؟
پاسخ:
فرهنگی ؟ باید مطالب قدیمی تر رو نگاهی بندازم.
سلام و درود
نشریه امشب میره برای چاپ اما گفتم جلو جلو بگم که از این که انتهای متن رو کمی تغییر دادم با توجه به جامعه ی هدف و ذائقه ی مخاطب ناراحت نشید یه وقت خدایی نکرده...ممنون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">