میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

تو حسینی یا حسین تو ؟

چهارشنبه, ۱۲ اسفند ۱۳۹۴، ۰۳:۰۶ ق.ظ

قلبم درد می کند...
آن روز وقتی چشمم به گنبد طلایی رنگ آقا حسین افتاد ، دست و پایم را گم کردم ، صدایم بی هوا و هیجان زده بیرون دوید و گفت " اسلام علیک یا علی ابن موسی الرضا " 
زبانم را گزیدم و گفتم : " اسلام علیک یا شمس الشموس " 
هول شده بودم ،نمی توانستم دست سلام هایم که جاهلانه بیرون می ریختند را بگیرم انگار سلام هایم غریبی می کردند ، سلام های غریبی که تنها آشنایشان امام رضایی است که سلام ها او را غریب الغربا یاد می کنند ، آوایی که از گلوی من بیرون آمد و بارها آقا اباعبدالله را نشناخت و افسار گسیخته به سوی مشهد به سمت آغوش آقا معین الضعفا می شتافت و مرا شرم زده می کرد.
دهانم را بستم ؛ لب که به لب رسید ، زبان آمد ،از میان لب ها گذشت،کویر زدگی را جارو کرد 
آرام دهان باز کردم ... هیچ لقبی به ذهنم نیامد، دست بالا بردم : " سلام حسین جآن "


آن سه روز، به وسعت سی سال سلام کردم ، سی سال سلام به مالک کربلا . رفتم و آمدم سلام دادم ،نشستم و برخواستم سلام دادم ،خواب و بیداری ام به سلام دادن بر او گذشت.آنقدر باید سلام می دادم تا حسرت نشود تا بغض نشود، سیر شوم ،دل بکنم ، آنقدر با او حرف زده ام که زبانم قدرت کویر زدایی اش را از دست داده و ترک برداشته.
با او خداحافظی نکردم " سلام دادم " اشک ریختم و سلام کردم مثل دختری که تمام تلاشش را برای نگاه داشتن معشوقش می کند و در آخر با عجز و لابه ای دلخراش التماسش می کند که بماند ، مثل موجودی که بیچارگی مثل سرع به جانش می افتد و آنقدر ترحم برانگیر می نماید که دلی بسوزد و به رحم آید.
سلام کردم و اشک ریختم شاید نگذارد بروم شاید بخواهد زود به زور مرا ببیند شاید دلش برایم تنگ بشود...


به مشهد که رسیدم قصد رفتن به حرم آقا امام رضا را کردم
آن روز دیگر مثل دفعه ی قبل که برای خداحافظی رفته بودیم دلم خوش نبود ؛ خنده از لبانم پریده بود ؛ با ماتمی که نمی شود گفت چطور است از دور چشمم به گنبد زری پوش آقا افتاد ؛ گنبدی که پرچمش سرخ نبود
باز هم خجالت زده شدم که به دیدن آقا علی ابن موسی الرضا می روم و دلم جای دیگریست..
پایم را که داخل صحن گذاشتم ، سر بلند کردم ؛ امام رضای دوست داشتنی مثل همیشه آن بالا کنار گنبدش ایستاده بود و به من لبخند می زد ، لبخند زدم و گفتم " امام رضای نازنینم الهام کربلاییت اومده :) " 
چشم به گنبدش دوختم ، دستم را به روی قلبم گذاشتم و صدا زدم :
" اسلام علیک یا اباعبدالله حسین "

____

" شاید پست موقت "

۹۴/۱۲/۱۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱۳)

چه عجب! بین دو نیمه ی فوتبال میایم و میبینیم که خانم حبشی به روز کردن!
دوست من هم میگفت هر موقع تو کربلا سلام میدادم میگفتم: « السلام علیک یا علی ابن موسی الرضا المرتضی»!

پاسخ:
وای چقدر خوشحال شدم که بین دو نیمه فوتبال لطف کردین . وقت گذاشتین .
تشکر.

دیگه سعادتی بود که نصیب ما شد!
پاسخ:
 لطف دارین.
۱۹ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۱۷ (ک) (شباهنگ)
حس غریب و زیبائیست...
زیارتتان قبول..و التماس دعا..
پاسخ:
متشکرم :)
۲۰ اسفند ۹۴ ، ۱۸:۰۴ ♦♦ حسین ♦♦
سلام
وبلاگی جالبی دارین.
 من دنبال کننده شما میشم شما هم لطف کنین دنیال کننده ما شین.
پاسخ:
بله
۲۲ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۲۳ مجتبی آستانه
خیلی متن زیبا؛ احساسی و صد البته ادبی و هنری بود.
ان شاالله که دوباره بطلبن.
امام رضا غریب الغربان. واسه همین جاهای غریب ناخودآگاه یاد مولامون میفتیم... مخصوصا کربلا و غربت امام حسین
پاسخ:
شما به ما همیشه لطف دارین آقای آستانه ، این مطلب رو توی فرصت کوتاهی جهت خالی نبودن عریضه نوشتم ، انشالله با مطالب خوب در خدمت شما و دوستان باشیم :)
التماس دعا
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۴:۵۶ معصومه صادقی
:)
۲۳ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۴۳ معصومه صادقی
شما دنبال می شوید
۲۴ اسفند ۹۴ ، ۱۷:۰۳ معصومه صادقی
چه عجب ب روزی الهام
پاسخ:
لطف دارین.
۲۶ اسفند ۹۴ ، ۱۹:۳۳ معصومه صادقی
حس خوبیه الهام اما من هرچی هم سلام بدم به امام خوبی ها دلم بازم هوای ایشون رو میکنه ...
حتی اگه سه سال کنار حرمشون باشم و خدمتشون رو بکنم....
نمیدونم چه رازیه...
ولی بد دلربایی میکنه..
پاسخ:
همین طوره ... 
وبلاگ خیلی خوبی دارید . این دو آدرس رو هم ببینید یکیش هم فکر شماست :

inzendegi.blog.ir

http://khabis.ir
پاسخ:
هیچ کس با دیگری هم فکر نیست 
تشکر
سلام و تبریک سال نو...

لطف شما باعث شد برای جشنواره شعر انتخاب شعر بگم...
خدا خیرتون بدهاد ان شاءالله...یک دنیا ممنونم

اما هرچی توی سایتش می رم چیزی پیدا نمی کنم در مورد اخبار جشنواره و شعرهای برتر و...
می دونم که برگزیده نمیشم اما کنجکاو بودم ببینم چه شعرایی برگزیده شدن...

به هر حال شعر رو انتشار دادم و خوشحال میشم افتخار بدین و بخونیدش...
منتظر حضورتان در کلبه ی متروکه و بی مخاطبم هستم...

یاعلی(ع)،مدد است.
پاسخ:
سلام، متشکرم.
خواهش میکنم شعرهای شما بسیار دلنشین هستند و جایگاهشون بیشتر از مسابقات هست.
اگر عضو سایت باشین و اگر شعر انتخاب شده باشه، داخل پروفایل شخصیتون که بشید ،شعر جز اثار شما قرار گرفته 
اما اگر از اعضا نیستین می تونین به جیم ایمیل بزنین و سوالتون رو مطرح کنید اما قبلش می تونید داخل خود سایت عنوان شعرتون رو جستجو کنید .

علی یارتون..
راستی زیارت قبول...


نفرمودین چه نرم افزار مناسب تری سراغ دارین برای شعروگرافی نسبت به فتوشاپ؟
پاسخ:
متشکرم.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">