میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

قاتلان واقعی ستایش چه کسانی هستند؟

يكشنبه, ۵ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۳۹ ق.ظ

اواخر فروردین ماه بود که فضای مجازی پر شد از تصاویر دخترک خردسالی که به شکلی غیر انسانی پس از مورد تجاوز قرار گرفتن توسط پسری حدودا 16 ساله با چاقو به قتل رسیده بود، اما این داستان هولناک به همین جا ختم نشد و تا آنجا ادامه پیدا کرد که قاتل کم سن و سال برای خلاصی پیدا کردن از جسدی که روی دستش مانده بود، آن را در وان حمام انداخته و سعی کرده آن را در اسید حل کند.

حادثه‌ای که خواندید داستان جدیدی نیست، تنها تکرار داستان‌های ناخوشایندی است با سناریو‌ای دست کاری شده و تاسف‌بارتر از آن سن ارتکاب جرمی است که روز به روز افت می‌کند، قصد ندارم با تشریح حوادث تیره‌ای که این روزها صورت می‌پذیرد روان شما را بیش از این متالم سازم، همه این‌ها را گفتم تا برسم به نقطه‌ای که بپرسم:
«
چطور شد که یک نوجوان شانزده ساله راه هزار ساله‌ی شیطان شدن را یک شبه طی کرد؟»


۹۵/۰۲/۰۵ موافقین ۶ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱۲)

۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۰۲:۰۳ سیّد محمّد جعاوله
ترس
پاسخ:
ترس؟
بالاخره سن قاتل چند سال بوده؟
19 یا 18 یا 17 یا 16 ؟

پاسخ:
بین علما اختلافی بین 15 تا 17 هست که من میانگینش رو گرفتم.
من چیزی ندیدم  وفقط شنیدمـ..
بنظرم بهتره چیزی نگمـ و قضاوت نڪنم...
پاسخ:
ینی باید جسد اسید پاشیده شده رو میدیدین؟ 
دلیلش هورمون های جنسیه کنترل نشده و فیلماییه که یه پسر 16 ساله میبینه و بعد هم ترس از کاری که انجام داده
پاسخ:
شاید بهتر باشه ادامه مطلب رو هم بخونید.
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۹ معصومه صادقی
خدا صبر به پدر مادر این دخترک بده
و عقل به اون پسر
و فهم به جامعه
پاسخ:
آمین!
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۰:۴۹ معصومه صادقی
الهام واقعا حالت تهوع بهم دست داد
پاسخ:
تهوع؟ من حالت بغض و گریه بهم دست داد! آدم عجیبی هستی :d
درسته واقعا چطور میشود..
فکر کنم باید ریشه این مسایل را در 
وضعیت اجتماع ...و خانوده جستجو کرد..
پاسخ:
دقیقا همینطوره ...
قلبم درد گرفت این ماجرا ی ستایشو شنیدم
: (
ای خدا
: (
سلام
حرف زیاد دارم در مورد سوالتون اما ترجیح می دم سکوت کنم...
و یه تشکر چون وقت نکرده بودم راجع به این قضیه فکر کنم و نگاه متفاوت شما رو تحسین می کنم...
در یه کلمه اگه بخوام جواب بدم میگم بشقاب های سفره پشت باممان!


با یک شعر جدید در کلبه ی حقیرانه خویش منتظرتان هستیم...
دعامون کنید
یاعلی(ع)،مدد است.
خدا لعنت کنه اینجور ادمارو .خیلی ناراحت شدم
سلام
به نظرم حبیب بودن یک نفر انیس بودنش را هم در بر می گیرد...برا همین یا حبیب من لا حبیب له رو ترجیح می دم...


نشریه ماله دانشگاه شهید اشرفی اصفهانیه...در اصفهان
مطلب کنکورتون خیلی خوب بود اما خب احتمالا ما مخاطب تازه کنکوری نداشته باشیم چون بیشتر مخاطبای جدیمون بچه های حقوق هستند...بازم اگه فکر می کنید مطلبی دارین،تلنگری،داستانی،که به درد ما بخوره ممنون میشم...
صفحه اول نشریه و جای خالی ای که منتظر قلم روان شماست رو براتون ایمیل می کنم...

در ضمن قطعا با نام شما چاپ خواهد شد،غیر از این فکر می کردین؟:)
یاعلی
ای بابا تازگی مد شده هرقاتل جنایتکاری هرکاری که می کنه همه شروع می کنن به تحلیل روانشناختی "که چی شد به اینجا رسید!!"اولا که قطعا این مسیر رو یک شبه طی نکرده و چنین جنایتی نتیجه ی سال ها فکرکردن به این چیزا بوده.دوما این که همش بخوایم دنبال علت بگردیم کم کم باعث این می شه که ما هم مثل مارکسیست ها فقط شرایط رو درمورد هر جنایتی مهم بدونیم و از ذات کثیف اون جنایتکار یا از فعل زشتش صرفنظر کنیم.
هرچی بوده که این آدمو به اینجا رسونده،الان این جنایت رو انجام داده و حقش اشد مجازاته.این که ما بشینیم تحلیل کنیم لابد علتش شرایط بد اقتصادی!! و فقر فرهنگی و فیلم خشونت بار و....بوده فایده ای جز این که در دلمون اون آدم رو کمتر گناهکار و مقصر حس کنیم و جنایت کثیفش رو گردن چیزای دیگه بندازیم نداره.
پاسخ:
من نمی گم اون ادم نباید تنبیه بشه چون اگر این طور باشه هیچ قاتل و گناهکاری رو نباید مجازات کرد و دلیلش همین هایی هست که قسمتیش رو عرض کردم اما دلیل از این تحلیلات جلو گیری از رخ داد چنین حوادث و این چنین آدم های بیماری هست دلبندم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">