میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

حواس پرتی

شنبه, ۲۷ بهمن ۱۳۹۷، ۰۲:۳۹ ق.ظ

تا به حال شده یواشکی کسی را دوست داشته باشید و آن آدم آن قدر حواسش پرت باشد که نتوانید درصدی از دوست داشتن هایتان را رو کنید؟ حواس پرتی! بله انگار هیچ کلمه‌ای بهتر از این نمی‌تواند حق مطلب را ادا کند. یک وقت‌هایی جدی جدی حواست سرجایش نیست و متوجه لبخند آدمی که در چند قدمی‌ات نشسته نمی‌شوی، متوجه نمی‌شوی مخفیانه نگاهت میکند و برای بهتر شنیدن صدایت گوش‌هایش را تیز کرده است. گاهی وقت‌ها آن قدر سرت گرم حساب و کتاب و ور رفتن با آدم‌هایی است که دوستت ندارند، که همه چیز را از دست می‌دهی. رفیق عجب معضل کله گنده‌ای داری! حواست که پرت است نشانه‌های علاقه مندی آدم‌ها را دریافت نمی‌کنی، دوست داشتن های یواشکی آدم‌های محتاط را کشف نمی‌کنی و همین که به خودت بیایی می‌بینی اصلا نمی‌دانی، چه کسی بیشتر با تو مهربان بوده و چه کسی هنگام هم صحبت شدن با تو تارهای صوتی‌اش از جایشان در می‌روند و چه کسی رنگ نگاهش وقت تماشای تو شیرین تر می‌شود. نمی‌فهمی کدام یک از آدم‌هایی که گردت حلقه زده‌اند، روزی دلشان برایت رفته است. می‌بینی حواس پرتی چه بلایی سر تو آورده؟! شاید تو با همین آدمی که نمی‌شناسیش خوشبخت ترین موجود زنده دنیا می‌شدی و حالا دست‌هایت از این حجم عظیم خوشبختی تهی مانده است.
کاش به آدم‌های دور و برت مهربان‌تر نگاه کنی...

۹۷/۱۱/۲۷ موافقین ۲ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱)

شده نگاهم رو دزدیدم که نبینه
گاهی هم دیده لبخند زده 
و بعد من ترسیدم از امتداد دادن این لبخند و پا پس کشیدم
اما نمی دونم که باهاش خوشبخت ترین می‌شدم یا نه
قطعا اگر این فکر رو می‌کردم پا پس نمیکشیدم
متنت خیلی دلنشین بود الهامی:) 
پاسخ:
راستش هیچ وقت نمی دونم خوشبخت ترین بودن یعنی چی، ولی احتمالا همه به اندازه ای درکش می‌کنن. فکر می‌کنن تفاوت در محدوده ی زمانی این لحظات باشه . برای یک نفر بیشتر و برای دیگری کوتاه تر... به نظرم نمیشه از این موضوع اطمینان کامل پیدا کرد. اگر لبخندی دریافت کردی که به دلت نشست، پا پس نکش :) خودت هم دلنشینی نسرین جانم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">