میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

چشمی که دستگاه چاپ لیبل است

دوشنبه, ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۵، ۰۱:۲۶ ب.ظ

از خانه که بیرون می روم و در خیابان هایی که بی وقفه عابر می زایند، گام برمی دارم، چشم هایم دیگر چشم نیست.
توی خیابان چشم های من دستگاه چاپ لیبل می شود، چشم هایم لیبل صورت تو را اتوماتیک وار تهی از ذره ای اختیار چاپ می کند و روی سی دی صورت عابران می چسباند.
دستگاه چاپ چشم های من حافظه اش قدیمی است، استاتیک است، یک جور جنس بنجل قدیمی است از همان ها که سنتی بودند اما اصالتشان زبان زد بود.
یک بار نمی دانم کی و کجا تصویرت وارد مموری مفلوک ذهن من شد و تا امروز هر چه جوهر در مخیله ام ریختم باز تو چاپ شدی.
چاپ شدی و از چشم های من روی صورت این و آن ریختی.
گاهی با خودم فکر می کنم تو تا چه اندازه سخاوتمندی ، آنقدر سخاوتمند که حاضر می شوی درون ذهن من رایگان چهرت را با مردمی که ندیدی شان و نمی شناسی یشان شریک شوی.
حتما آدم هایی که در نگاه من چهره ی تو را بدست می آورند، انسان هایی بس بلند اقبال اند، آدم هایی که می توانند حتی برای لحظه ای کوتاه مثل تو زیباتر از محدوده ی توصیفات باشند.
خوشا به حال همه ی آن هایی که ثانیه ای داشتن چهره ی تو را در نگاه من تجربه می کنند...

۹۵/۰۲/۲۷ موافقین ۶ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱۱)

این متنت خیلی خوشمزه شده :) خیلی بهم چسبید ^_^
پاسخ:
عزیزمی <3
گوارای وجود...
 عشق هرگز از دل نرود..حتی اگر از چشم دور باشد..
پاسخ:
بله، به قولی : " از دل نرود هرآنکه از دیده برفت"
و آدم های دوست داشتنی و موثر زندگی ما ...
۲۸ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۰:۲۷ معصومه صادقی
چقدر وبت خوب شد
اونطوری کرده بودی خیلی سخت می شد نظر نوشت
دلم تنگ شده بود برات الهام 
جان
هیییع
بعضی ها بی معرفت شدن دیگه
پاسخ:
چطوری ؟ 
عزیزی <3
۲۹ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۸:۳۱ فرانک باباپور
:)
آقو این رمزتو برا بلاگیا ببند! سخته :دی
۳۰ ارديبهشت ۹۵ ، ۲۲:۵۵ فرانک باباپور
همین رمزی که این پایین باکس نظر میاد و باید وارد کنیم تا نظرمون ثبت بشه! :(
۰۳ خرداد ۹۵ ، ۲۱:۳۹ فرانک باباپور
سلام :)
بستی رمزتو :)
چرا آپ نمیکنی؟؟
پاسخ:
سلام عزیزم
اره به لطف راهنمایی های جناب مداحی.
چیز جالی در آستین نداریم .
۰۵ خرداد ۹۵ ، ۱۰:۱۱ ✿شمیم زندگی✿
قابل تامل...
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۷ رضا سهرابی
سلام

نه نه اشتباه می کنید...اصلا هم نامحسوس نبود:))

شوخی می کنم...

جالبه که اصلا نظرم تایید نشده:)


شعر در مورد ماه رمضون برای خودتون یا جایی می خواین؟
پاسخ:
برای شعروگرافی می خوام.
۰۷ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۲۲ رضا سهرابی
عکس نشریه رو دیدین؟ مطلبتون رو دیدین؟

یک دنیا ممنون بابت کمک بزرگی که انجام دادین...
پاسخ:
خواهش می کنم :)
بله دیدم :)
انشالله موفق باشین.

۰۸ خرداد ۹۵ ، ۲۳:۲۱ رضا سهرابی
لطفا مضمون خاصی اگه مد نظرتون هست بگین که روش فکر کنم برای رباعی...
پاسخ:
رمضان :)
۰۷ تیر ۹۵ ، ۰۴:۱۰ مهدی حاجیان فضلی
جالب بود!
پاسخ:
ممنونم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">