میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

چه حسی داشتی؟

شنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۴، ۰۴:۳۰ ب.ظ

پرسید : " چه حسی داشتی؟ "
مکثی کردم ، نشد بگویم حسی غیر قابل وصف بود، یا مثل همه ی کسانی که این سوال را با واژه ی غیر قابل وصف سر و تهش را هم میاورند بی جواب بگذارم، یعنی اصلا اینطور ها که دیگران می گویند نبود ، می شد خیلی خوب وصفش کرد نه اینکه بگویم بهشت بود که هیچ کس قدرت درک تجسمش را نداشته باشد .

حس من ، حس انسان خطاکاری بود که شاید شما بگویید:" پیش می آید دیگر..." اما بد بودن در لغت نامه ی قلبی من هیچ توجیحی که قابل چشم پوشی باشد،ندارد تا راحت نیش خندی بزنم و بگویم :" جوانی کردم " 
بد بودن هایم می ماند روی دلم ، خرخره ی آرامشم را به قدری مردانه فشار می دهد که مجبور میشوم هنگام عبور از مقابل آینه ها دستم را جلوی چشم هایم حایلی قرار دهم تا چشمم به چشم آدم سستی که پوزخند میزند و بر بی ارادگی هایش " جوانی کردن " برچسب میزند ، نیوفتد .
حس من 

حس همان بی مقدار انسانی بود که پای یک جوانی کردن؛سالها تاوان پس داده است
حس گناهکاری که بی نهایت بخشیده شده اما خودش را لایق بخشش نمی داند ...


چشمم که به طلای گنبدش افتاد ، ته دلم را خالی کردند ، یاد جوانی کردنی افتادم که دورم کرده بود ،یاد روزی که حافظ شیرازی برایم به حسین ارجحیت داشت.
یادم آمد که خواسته های کوچک چطور آدم را کوچک می کند ، زمین میزند و رو سیاه میکند ، اینکه یک پوزخند و یک سرسری زمزمه کردن : " جوانی کردیم " آدم را دور می کند و دور نگاه می دارد ...
اشک ریختم آنقدر گریه کردم که چشم هایم به خون افتاد و گردنم زیر جرم حجیم شده دردی که سرم را گیج کرده بود خم شد.
حس من ، حس سربازی بود که لباس رزم به تن کرد و به میدان رفت ، به میدان رفت تا در لشکر سیاهی باشد و خون آسمان را بریزد ...
حس من حس همان جنگجویی بود که در واپسین لحظات ابلیس را سر برید و سرش را بریدند...
سپید بختی بود و سپید رویی 
عشق بود و اشک ...
حس من ، حس حر بودن،بود...


۹۴/۱۱/۲۴ موافقین ۴ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱۲)

من هر لحظه یک واحد به عشق کربلام اضافه میشه.ولی با خوندن این مطلب فکر کنم پنج شش واحد اضافه شد.
پاسخ:
از وقتی از کربلا برگشتم دلم اونجاس همش از اونجا می نویسم ... ممنونم لطف دارین.
اتفاقا بنویسید.بنویسید.منم میخونم و عاشق تر میشم.
عشق کربلا بیچارم کرد
توی روضه ها آوارم کرد
دیوونه ی علمدارم کرد
دیوونه ی علمدارم کرد
پاسخ:
ممنونم . حتما :)
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۰۶:۲۹ شازده کوچولو
سلام. اشکال نطر خصوصی چی هست دوست گرامی؟
پاسخ:
اشکالی بهش وارد نیست اما فلسفه ی ایجادش برای نظرات خصوصی هست . شما هر طور راحت هستید حالا :)
متن قشنگی بود
کربلا رفتین واقعا؟؟
پاسخ:
خب اون عکس خودمه دیگه :) آره . ممنونم :)
آخ دلم الهام ... خوش به حالت که اونجا بودی....
پاسخ:
دلت چی شده حنابانو ؟ ایشالله قسمت شما بشه .
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۵:۱۳ میرزای اصفهانی
زیارت قبول ان شاءالله!
پاسخ:
متشکرم . جناب اصفهانی پس آدرس وبتون رو چرا نزاشتین ؟

۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۶:۴۱ خواندنی ها
واقعا زیبا مینویسین
خیلی زیبا
خیلی لذت بردم و یه تکون هایی بهم داد
ان شاءالله عید ماه عسل با خانمم میریم کربلا
بار اولمه دعا کنین برام
چون پیش خدا خیلی عزیزین
پاسخ:
خوشا به سعادتتون ، ما رو هم یاد کنین " دلم خیلی تنگ شده برای بین الحرمین  " شما لطف دارین " " ممنونم "
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۷:۴۹ مجتبی نوربخش
خوش بحالتون
زیارت قبول
عکس و متن هردو زیبا
دعا کنید ما هم حرم ارباب رو ببینیم

پاسخ:
متشکرم !
انشالله مشرف بشید ... و ما هم مجددا که بس دلتنگیم...
ممنونم
ان شا الله دوباره قسمت هردومون بشع بریم.....
ان شاالله همه ی عاشقاش به وصالش برسن
پاسخ:
انشااااااااااالله انششششششااااالله " آمیــــــــــــــــــــــــــن "
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۱۹:۵۸ مجتبی آستانه
ماشالله اینجه چه پر رونق رفته:)
پاسخ:
از پا قدم مستر آستانه هست .
۲۵ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۱۶ میرزای اصفهانی
خانم حبشی! از طریق ویرایش قالب، یه شماره به شمارۀ فونت پست اضافه کنید، اون وقت خودتون هم از نوشتن لذت می برید.
پاسخ:
چشم جناب اصفهانی " حتما "
۱۸ اسفند ۹۴ ، ۰۶:۳۴ رضا سهرابی
سلام
بله متاسفانه یا خوشبختانه شعر از حقیر بود
در این تارنما شعرهام رو می ذارم...

ممنون از نگاهتون

راستش با فتوشاپ طراحی کردم....
جشنواره نقط سر خط منظورتونه؟
راستش راجع به موضوع هاش شعر کاملا مرتبط نداشتم ولی چشم،حتما حتی شده شعر میگم براش...ممنون از لطفتون

پاسخ:
خواهش میکنم :) تشکر.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">