میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

رویای بهار

دوشنبه, ۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۵:۱۲ ب.ظ

رویای بهار "عطر فروردین" است

معشوق به بزم و لعل او چون خون است

نجوای شراب و شیشه ی نآزک جام

امید زمان خدآ محول حآل است

من مانده ام و هـــــــزار هفت سین انگور

اینجآ ز حضورت ای مقلب نور است

از عرش به فرش خورده این دل انگار

مرحم که تویی مرا شکستن خوب است

سآل نو 
و من ز عشق شیرین، فرهآد

هر آن که تو با منی همان دم عید است

عطر خوش مهر نوبهآرآن "بــآران"

لیلی که تویی
تو رآ ستودن خوب است



سال جدید، سال میمون نماد شادی، انرژی و هوش، سال خودم رو بهتون تبریک عرض می کنم و کرور کرور خوش بختی و سلامتی و شروع سربلندی هایی که آرزوش رو دارین براتون خواستار هستم .
* هفت سین و شعرم تقدیم به شما :)

۹۵/۰۱/۰۲ موافقین ۴ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱۳)

۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۲۶ معصومه صادقی
متشکر:)
پاسخ:
خواهش میشه :)
لذت بردیم. سال نو شما هم مبارک باشه ان شاءالله
پاسخ:
خواهش میکنم ، تشکر
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۳۶ طاها میرویسی
سال نو مبارک
پاسخ:
:) ممنون

۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۷:۵۴ ♦♦ حسین ♦♦
عیدتون مبارک
پاسخ:
تشکر
۰۲ فروردين ۹۵ ، ۱۹:۲۴ ..😐.. مـ ـهـ ـیـ ـار
سپاس
عید شما هم مبارک.
پاسخ:
تشکر
درودی چو گلهای بهاری بر شما...
نوروز باستانی و عید سعید را به شما تبریک...
و آرزوی سالی پر از خوشی و شادی برای شما
پاسخ:
خیلی لطف کردین :)
سال جدیدت پر از اتفاقات و روزهای قشنگ :)
پاسخ:
عزیزمی . تشکر
هفت سین بسیار زیباییه
این تک بیت فوق العاده است

سآل نو 
و من ز عشق شیرین، فرهآد

هر آن که تو با منی همان دم عید است


منم عید رو به شما تبریک میگم و براتون شادی و سلامتی و موفقیت رو در سال جدید از خداوند میخوام

پاسخ:
خوشحالم که خوشتون اومده :) تشکر.
۰۳ فروردين ۹۵ ، ۱۶:۵۲ معصومه صادقی
:)
عیدتون مبارک
پاسخ:
تشکر :)
:) عید شما هم مبارک /دنبالتان می کنم 
پاسخ:
تشکر

+ با کمی تاخیر بهارتون فرخنده :-)))))))))
پاسخ:
متشکرم :)
سلام و درود

ممنون بابت وقتی که گذاشتین

هر آن که تو با منی همان دم عید است

این شعر از خودتون بود؟

خیییلی خوب بود...لذت بردم...


مشخصه که شعر زیاد می خونید...


وزن رو کامل مسلط هستین.
فقط دو تا نکته از باب (المومن مرآةُ المومن) :
1. مرهم درسته فکر می کنم
مرهم که تویی مرا شکستن خوب است
2. دومیش نکته نیست،خواهشه...این که لطفا شعر گفتن رو ادامه بدین به صورت جدی،حالا که وزن رو مسلطین کار کنید تا ان شاءالله قافیه و سایر دستورهای شعری رو هم مسلط بشین ،کتاب های مختلفی تو این زمینه ها هست که اگه علاقه داشتین حتما معرفی خواهم کرد...حیفه واقعا.
اصلا هم سخت نیست.
ممنون

اون عکس رو هم با فتوشاپ طراحی کردم،میرعماد دارم،اون نرم افزار خط های فارسیه مثل نستعلیق و ثلث اما برای این عکس به کار نمیومد...به هرحال نظر لطف شماست که باعث دلگرمی شدین وگرنه نه عکس خوب بود و نه شعر و نه شاعر...

دعامون کنید...
یاعلی(ع)،مدد است.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">