میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

خواستگار پررو

دوشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۶، ۰۹:۳۸ ب.ظ

دی دین دی دین دینگ دی دینگ...
+ بله، بفرمایید؟
- سلام، منزل هوشی؟
+ سلام، نخیر!
- منزل هوشی نیست؟
+ نخیر نیست، منزل حبشیه!
- به ما گفتن هوشی! برا امر خیر زنگ زدم، مامانتون هستن؟
+ نخیر!
-کجان؟
+مهمه؟
- کی میاد که زنگ بزنم؟
+ شب تشریف میارن!!!
- شما درس خوندی؟
+ مهندس آی تی
- پسر من دیپلم داره ولی از 20 سالگی تو جاده شاندیز فروشگاه مبلمان داره. سبزه‌ای یا سفید؟
+ سبزه تنددد!!! پسر شما سفیده؟
- سبزس، قدتون چقده؟
+160
- هااان خیلی خوب حالا من با آقا پسرم حرف بزنم ببینم اگر قبول کرد، دوباره زنگ می‌زنم. گفتین قدتون چقده؟
+160
- چه کوتاه، ولی خب حالا باهاش حرف بزنم تا چی قسمت باشه.
+ ببخشید حاج خانم پسرتون قدشون چقدره؟
- 170
+ 170!! حاج خانم یکجوری گفتین قدم کوتاهه که من فکر کردم حالا چه پسر رعنای رشیدی دارین!!
- حالا تا هر چی قست باشه. حالا تا شب فکرام رو بکنم.
+ حاج خانوم شما تا ابد می‌تونین فکر کنین ولی نه به من! خدافظ ! ( تق )


نتیجه: 
خواستگار پررو رو ادب کنین تا حساب کار دستش بیاد و با دختر بعدی درست حرف بزنه ( خخخ )

۹۶/۰۵/۲۳ موافقین ۲ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۵)

ناخودآگاه یاد اون نوشته ات افتادم الهام که پایانش را اینطوری نوشته بودی

...
کبوتری که محبت واقعی را می شناسد، آدم هایی که آزاد دوستش دارند را می شناسد. آدم هایی که می دانند هرچه بیشتر بند از پای کبوتر ها باز کنند، آن ها را بیشتر اهلی خودشان خواهند کرد...
پاسخ:
عاشق اون متنم ^_^ مرسی یادآوریش کردی عزیزجان ^_^
سلام
بنظرم خیلی محترمانه جوابشو دادید
این خانوما بنظرم بجای این جور گشتن ها باید یه توک پا برن بازار برده فروشا!
من جای شما بودم میگفتم ببخشید من با زیر لیسانس اصلا هم کلام نمیشم
پاسخ:
سلام
این رو خیلی ها بهش گفتن که اونطوری میگفت ولی فلانه ولی پشمدانه ولی باید باهاش حرف بزنم!
دست پیشو گرفته بود
منم هی هر سوالی کرد، سوال کردم تا با جزئیات ترورش کنم :ی
اتفاقاا همین چند روز پیش منم یکی رو ادب کردم:)
زنگ زده میگه دختر معلم دارین گفتم بعله
میگه رسمیه؟ یعنی استخدامه؟
گفتم نه
نه پول داره نه بیمه
بفرمایید برید دختر پولدار پیدا کنید!
حالا مثلا پس رخودشون چه تحفه ای هست انگار!!!
گویا فاکتورهای ازدواج بدجور یعوض شده!
پاسخ:
آره عزیزم همینطوری جواب بده
بدهکار مردم که نیستی :) باید بهش می‌گفتی پسرت میخواد زن بگیره یا می‌خوای شوهرش بدی؟
باید از این توقعاتشون شرم و حیا کنن...
چه خوب جواب دادی =)))
منم در عجبم از این سوالا :|
یه مورد بود قد منو پرسیده بود، بعد گفته بود پسر منم با کفش میشه ۱۷۰ =)))
پاسخ:
می بینی چی آدمایین :))
ای خدااا ...آبرو نزاشتن برای پسرا ....
چقدر مسخره خواستگاری میکنن:/
پاسخ:
خودتون برای خودتون آبرو نمیزارین خب! :))

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">