میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

نیمه شبانه

يكشنبه, ۲۷ فروردين ۱۳۹۶، ۰۴:۲۶ ق.ظ

تا الان داشتم فیلم می دیدم. اونم با برق خاموش، اونم فیلم کره ای، اونم غم انگیز... 

انقدر گریه کردم، احساس می کنم جای اشک ، اعضا و جوارحم شرحه شرحه شد ریخت بیرون😨

سرم درد گرفته! چه وضع فیلم ساختنه خب! 😠چه فیلم نامه نویسای خونوکی پیدا میشن 😳 هی میگم غیر کمدی، فانتزی، انیمیشن چیز دیگه نبین باز به حرف خودم گوش نمیدم😳

 برم بخوابم بی اعصابیم بپره 😊

۹۶/۰۱/۲۷ موافقین ۰ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۵)

۲۷ فروردين ۹۶ ، ۰۴:۳۱ قالب بلاگ رضا
شدیدا بی اعصابی  :)
پاسخ:
اعصاب نمیزارن با این فیلماشون
من همیشه فکر می‌کردم این قضیه که ملت موقع تماشای فیلم های احساسی گریه می‌کنن، افسانه س :)))) اگه همین فیلم رو با دوستان و خانواده ببینید، یحتمل یه چی مثل کمدی میشه براتون دی:
.
توصیه تون هم کاربردی نیس! من یه بار توی تاریکی سینما، وسط قسمت هیجانی فیلم، گریه م گرفت:/ اشکِ گذرا هم نه، رسماً گریه می‌کردم پی: و این که با زوتوپیا هم من اشک ریختم :))) 

پاسخ:
راستش منم با کارتونا گریم گرفته. یکیش که خیلی گریه کردم کارتون برادر خرس بود گمونم ! اصن یادم نیس چی بود ولی حالم رو گرفت . زوتوپیا رو هم یادم نمیاد اما صحنه های احساسی داشت اونجاش که روباهه دلش شکست :) خنده دار بود فیلمه اتفاقا اما یهو  متوجه میشدی تمام چیزایی ک بهش خندیدی بدبختی یک بابایی بوده . هعیی...
دقیقاً همون جایی که دل روباهه می‌شکنه! :/ نابود شدم من دی:
.
اسم فیلم رو هم نگفتید دی: بگید لطفاً
پاسخ:
روباهه عالی بود اصلا 😊 
Salut admour اسم فیلمش بود، کره ای بود، نبینید حالتون رو خوب نمیکنه.
Lionرو ببینین محشر بود 😊
ممنون :)
باشه نمی بینم پی:
دومی رو می بینم در اسرع وقت.

پاسخ:
حتما خوشتون میاد ^_^
😂😂😂 
خوبه یه عشاق فیلم پیدا شد 😶
پاسخ:
ینی عشق فیلم انقد کمه!؟

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">