میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

 

آیا دیگر با دیدن خندوانه حالتان نارگیل نمی‌شود؟ بزنید شبکه سه! آیا از این‌که فهمیده‌اید مدیری 14 میلیارد درمی‌آورد و 1 میلیاردش را جایزه می‌دهد حالتان جا آمده است؟ چاره چیست، بزنید شبکه سه! آیا باورتان شده که خبرنگار جماعت شخصیتی شبیه کارکتر مریم سریال برادر دارند و آدم‌های خونوکی هستند؟ بزنید شبکه سه! آیا هنگام تماشای پادری به یاد پایتخت ماتم گرفته و حوصله‌تان سر رفته است؟ بازهم بزنید شبکه سه! برادر من بزن شبکه سه، چرا خاموش کردی؟!

بله هر آتیشی هست از زیر سر همین شبکه سه دودش بلند می‌شود. چند روز پیش احسان علیخانی 5 دقیقه برنامه‌اش را دیرتر از موعد به پایان رساند و مجری برنامه بعدی یعنی رضا جاودانی که کارد میزدی خونش در نمی‌آمد روی آنتن زنده اعتراض خود را اعلام کرده و چیزی گفت با این مضمون: «احسان حرمت موی سفید من رو نگه نمی‌داری حداقل به این خیل عظیم فوتبال دوست احترام بزار که عمرا بدون شنیدن نطق من فوتبال نگاه کنن و به گلیم خودت قانع باش.»

احسان علیخانی هم که... پشتش به هوادارها گرم بود و می‌دانست در صورت لزوم تنها دو سوت کافی است تا جماعت سینه چاک بریزند آنتن را روی سر رضا جاودانی خراب کنند، در برنامه شب بعد در دوربین زل زد و یه چیزهایی گفت با این معنی که: «عمو رضا بهت اجازه ندادن کانال تلگرامت رو تو برنامه‌ی زنده تبلیغ کنی چرا دق دلیت رو سر من خالی می‌کنی؟ از این به بعد کارم داشتی میس کال بنداز، خودم زنگ میزنم، I love you »

رضا جاودانی که با شنیدن نطق احسان آتش گرفته بود بلافاصله بعد از گرفتن آنتن تقریبا یه چنین چیزی گفت: «اولا من عموی تو نیستم، دوما دلیلی نمی‌بینم شماره هرکسی رو تو گوشیم سیو کنم، love you too »

و اینچنین بود که این ماجرا هم با یک پایان کسل کننده ما را در کف یک بزن بزن درست و حسابی گذاشت، اما شما تلویزیون را خاموش نکرده و مایوس نشوید، چرا که با پیشرفتی که تا به امروز ما در برنامه‌های تلویزیونی رصد کرده‌ایم امکانش زیاد است که دو دقیقه از تماشا غافل شوید و یک عمر در پشیمانی بمانید.

 

من به عنوان اعجوبه‌ای که معادلات، ریاضی دو و فیزیک دو را با هم پاس کرده است، حساب کرده‌ام دیدم این روزها ننه من غریبم گیری تلویزیونی زیاد شده است ، مثلا برنامه ویژه خبری دو کارشناس تیکه‌های نم‌دار بهم می‌انداختند، یا هنوز کفن این ماجرا خشک نشده بود مقابل دوربین زنده جناب دکتری شال و کلاهش را برداشت و رفت و در حال حاضر برای رسیدن به فینال یقه‌گیری تنها دو تا ناسزای ناقابل باقی مانده است. مستحضر هستید که تا به الان برنامه‌های تلویزیونی چقدر خوب پیش رفته‌اند، نیمی از برنامه‌ها گیس و گیس کشی است و نیمه دیگر معرفی تلگرام و گردونه‌ای که مدیری جماعت جهت گیج کردن ما می‌چرخانند، البته حاج کاظم خدابیامرز هم در شبکه دو برنج محسن را به عنوان برنج ایرانی توی پاچه شعور ملت می‌کند که من این یکی را زیر سیبیلی رد کردم. با این اوصاف باز هم می‌خواهید تلوزیون را خاموش کنید؟ پیشنهاد من این است که ناامید نشوید و با اندکی شکیبایی در انتظار دیدن وقایع جذاب‌تر بمانید، خدا را چه دیدید، من که دلم برای دیدن دوتا کف گرگی و چند عدد اربده کشی، از همان‌هایی که قدیم‌ها بیشتر توی کوچه و بازار می‌دیدیم تنگ شده است.

 
۹۵/۰۴/۱۲ موافقین ۱ مخالفین ۱
باران طلایی

نظرات  (۵)

سلام و ممنون
عــــــــالی بود ...
نه وقت کردم برنامه ماه عسل رو ببینم ... نه فوتبال و اینجور چیزا رو ...
ولی اگه قضیه از این قراره که از دست دادم !!!!
باز هم ممنون
پاسخ:
اره ولی زیاد اهمیت نداشت .
ممنون شما لطف دارین.
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۱ مرتضی تقی زاده خسرویّه
توی ایران روشون نمیشه ازین دعواهای فیزیکی بکنن برا همون فقط تیکه می اندازن خخخخ
پاسخ:
خارج از ایران هم نمیشده. یهویی شده :))
۱۳ تیر ۹۵ ، ۱۳:۰۷ (ک) (شباهنگ)
سلام بانو..
راستش را بخواهید..شما خیلی زیبا و جذاب مینویسید..
من فکر میکنم باید حتما با یک روزنامه قرار دادی برای نقد کردن مطالب
اجتماعی منعقد کنید..
 این مطلب را خیلی خوب شرح دادید...ولی کدام سازمان کارش درسته 
 که صدا و سیما کارش درست باشه...فعلا جریان ..بازی..
 گرگم به گله میزنم ...چوپان دارم نمیزارمه...هر گرگی زورش برسه
 میزنه و میبره..
پاسخ:
ممنونم شما لطف دارید، اما واقعا نمیدونم کجا برم و به کی درخواست بدم . چند بار اینکار رو کردم اما موفق نشدم. 
حق با شماست .
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۱ رضا سهرابی
ما که سرمون تو کتابای خودمون بود...برد رو ما کردیم که نه فوتبال ها رو دیدیم نه ماه عسل:)
والیبال ها رو می دیدیم فقط:)

عیدتون هم مبارک
پاسخ:
ممنونم :)
۱۶ تیر ۹۵ ، ۰۹:۱۲ رضا سهرابی
با پیام قبلی دوستمان هم کاملا موافقم...
برید معرفی کنید خودتون رو به چند تا روزنامه به نظرم...ان شاءالله هرچی خیره پیش بیاد
پاسخ:
ممنونم . لطف دارین

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">