میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

مادر من

پنجشنبه, ۱۲ فروردين ۱۳۹۵، ۰۱:۰۶ ب.ظ

هرگز ندیدم در خیابان باشد و مقنعه ی تیره ی چانه دارش را سرش نکرده باشد،مهدکودک که می رفتم دلم می خواست یک بار هم که شده مثل مادر بیتا مانتویی تنگ و کوتاه بپوشد تا همه بدانند مادر من از مادر بیتا زیباتر وجوان تر است ، مثل مادر بیتا کفش های پاشنه بلند جلو باز بپوشد تا ناخن های لاک خورده ی سرخش از میان حفره ی کفش خودنمایی کند اما مامان من برعکس مادر بیتا که همیشه خوشگلی هایش در دید همه بود خودش را چادرپیچ می کرد.

دلش که می گرفت آهنگ گوش نمی داد، دستم را می گرفت و مرا با خود به حرم می برد.قرآن و زیارتنامه می خواند،نماز می خواند و زیر لب چیزهایی به گنبد امام رضا می گفت و من به آن گنبد کسل کننده ای که نمی دانستم چه چیز جذابی دارد که مادرم اینطور با این حجم وسیع دوستش دارد خیره می شدم.
هر وقت برای کسی مشکلی پیش می آمد مهم نبود که آن آدم من هستم،خواهرش هست یا قومی هفت پشت آن طرف تر، برای کمک کردن پیش قدم می شد، خودش را به دشواری می انداخت تا گره ای باز شود.
♡مادرم به من یاد داد زن بودن خود را ارزان عرضه کردن، نیست.
♡مهربانی اولین اصل زندگی است.
♡آدم ها فارغ از نسبتی که با تو دارند، انسان هستند.
♡ و امام رضا راه رسیدن به خدا است.

 ♡♡ خداوندآ نسل مادر من، مادر هایی که انسانیت،شرافت، رسم بندگی و سعادت رو یاد فرزندانشون میدن زیاد گردان و بهشون عمرباعزت و سلامتی عطا کن ♡♡


" برای دانلود با کیفیت روی تصویر کلیک کنید "

۹۵/۰۱/۱۲ موافقین ۳ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۱۰)

۱۲ فروردين ۹۵ ، ۱۳:۱۸ معصومه صادقی
زیبا بود 
انشالله همه مادر ها انقدر خوب باشن
و خوب بودن رو ب دخترشون یاد بدن

پاسخ:
انشالله
خیلی عالی
به وبلاگ منم سر بزن
پاسخ:
متشکرم
ان شالله سلامت باشند :)
آفرین به شما که انقدر خوب و زیبا مادرتون رو وصف کردید :)
سایشون مستدام باشد بر شما.
پاسخ:
انشالله 
متشکرم
الهی آمین.
پاسخ:
آمین
ان شاءالله که سایه ی مادرتون 120 سال بالای سرتون باشه.

پاسخ:
تشکر
و همچنین مادر شما :)
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۴:۵۷ مهزیار کاظمی موحد
سلام
نوشته لطیفی بود
ممنون
پاسخ:
خواهش میکنم.
۲۱ فروردين ۹۵ ، ۱۵:۳۰ زهـــ:)ــرا خســـروی
الهام داره نوشته هات عالی میشه. دختر:) مرررسی بابت این متن فوقالعاده دلچسب:) قلمت مانا^__^
پاسخ:
عزیزمی . اما این فقط یک دلنوشته ی ساده بود . ممنونم :)
خیلی خوب بود
ماکان منم همین طوری بود
۰۵ ارديبهشت ۹۵ ، ۱۴:۰۳ ❤منتـــظر المـهـدی❤
خیلی زیبا بود
پاسخ:
تشکر
خیلی قشنگ بود:)
منم بچه بودم(دروغ چرا،حتی بعضی وقتا حالا!)دوست داشتم مامانم مثل مامانای بی حجاب بقیه باشه.ولی وقتی معنای واقعی"ثمن قلیل"رو درک کردم خیلی خوشحالم که مامانم ویترین لوازم آرایش نیست.
پاسخ:
خدا مادرتون رو سلامت نگه داره و طول عمر بهشون بده، به حجاب مادرتون افتخار کنین، همه ی مادر ها نازنین چه با حجاب و چه بی حجابشون اما مادری که حجاب داره چند پله جایگاهاش والا تر هست :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">