میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

میس دانتل

تمامی مطالب این بلاگ اورجینال و نتیجه ی چلانده شدگی اینجانب در مسیر زندگی می باشد

آخرین مطالب
محبوب ترین مطالب

نمایشنامه صوتی روزنامه خراسان" جیم "

چهارشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۴، ۰۳:۱۶ ب.ظ
شبی که جناب آستانه متن بنده رو ارسال کردن اولین شبی بود که به نجف رسیده بودیم و فقط زمان شام فرصت بود تا صدا رو ضبط کنم و اینطوری بود که خیلی هول هولی و بدون تمرین ضبط کردم ^_^ خیلی برام خاطره شد ؛ خصوصا اینکه وقتی برای شام رفتم سالاد و دسر تموم شده بود !!

دانلود :
نمایشنامه رادیو پاتوق 
رادیو پاتوق

۹۴/۱۱/۲۱ موافقین ۲ مخالفین ۰
باران طلایی

نظرات  (۷)

کارتون خوب بود.خب خدا رو شکر حداقل میشه تشخیص داد که کدوم صدا مال شماست.صدای منم که تابلوعه.
من فقط نمیتونم صدای محمدحسن نصرالله نیا و محمدناصر حق خواه و علی شاه محمدی رو تشخیص بدم.
پاسخ:
کار شما هم بسیار خوب بود ، صدای مستر حق خواه و علی شاهی که خیلی با هم متفاوته !!
متفاوت هست!ولی اینکه کدومشون کدومشونه خیلی سخته!
۲۱ بهمن ۹۴ ، ۲۰:۲۸ مجتبی آستانه
شما چه طور کربلایی رفتین که بهتون سالاد و دسر میداده هتله؟؟@@
آزاد رفتین؟
ولی واقعا خاطره شده ها:)
پاسخ:
کربلا رفتیم ، اتیوپی یا حبشه کنونی که نرفتیم :D نه آزاد نبود
خیلی خیلی خاطره شد ^_^
عه؟داستان کربلاست؟
یاد یه نوجه از آقای حدادیان می افتم:
رویامه رویامه رویامه،کربلا آخر دنیامه،حسین ابن علی آقامه.
من تا حالا کربلا نرفتم ولی به قدری عاشق کربلام که حد نداره.
پاسخ:
بله .. داستان داستان کربلاس...
منم یاد این مداحی هستم " آقامون دلبره دلا رو میخره کربلا می بره ..."
انشالله به زودی زود حاجت روا بشید.
البته درستش ان شاءاللهِ.
خیلی متشکرم.
۲۸ بهمن ۹۴ ، ۰۵:۳۲ (ک) (شباهنگ)
بسیار زیبا بودند و نقدی جذاب وعالی..
امیدوارم همیشه موفق و سرافراز باشید..
پاسخ:
متشکرم
۰۳ اسفند ۹۴ ، ۲۳:۳۰ مرضیه دانایی
این رادیو پاتوق چیه؟ من چندجا این عکس رو دیدم...
رسمیه؟
پاسخ:
رادیو روزنامه خراسان هست عزیزم :)

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">